خبر خبر

شرايط و تسهيلات ويژه کارکنان شرکت براي خريد محصولات شرکت فرش توس
شرايط و تسهيلات ويژه کارکنان شرکت براي خريد محصولات شرکت فرش توس مشهد
شرايط و تسهيلات ويژه کارکنان شرکت براي خريد محصولات شرکت فرش توس مشهد

بسمه تعالی 

شرایط و تسهیلات ویژه کارکنان شرکت برای خرید محصولات شرکت فرش توس مشهد

کارکنان ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می توانند از شرایط و تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای خرید فرش توس مشهد بهره مند شوند.

به گزارش مدیریت رفاه و خدمات پشتیبانی،طبق تفاهم نامه امضاء شده با شرکت فرش توس مشهد،این امکان برای کارکنان شرکت فراهم آمده است تا علاوه بر خرید نقدی و اقساطی فرش توس مشهد،از سایر تسهیلات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

بر اساس این تفاهم نامه ، هنگام خرید نقدی،به میزان 15 درصد تخفیف برای تمامی کارکنان معرفی شده توسط شرکت به نمایشگاه و فروشگاه مرکزی توس مشهد در نظر گرفته خواهد شد. همچنین در فروش اقساطی نیز این شرایط فراهم شده است تا کارکنان شرکت،مبلغ مورد نظر را در اقساط 12 ماهه و بدون بهره برابر با لیست قیمت مصرف کننده پرداخت کنند.

از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده برای کارکنان شرکت در این تفاهم نامه می توان به :

-ارسال رایگان فرش به درب منزل در شهر تهران

-وارانتی کالا ( در صورت هرگونه عیب )

-گارانتی کالا به مدت 5 سال ( صحت مشخصات برچسب کالا )

-امکان انتخاب کالای تولیدی شرکت در طرح های متنوع

-امکان تعویض فرش فروخته شده تا 72 ساعت

-شرکت داده شدن در قرعه کشی فصلی به همراه عضویت در باشگاه مشتریان

-استفاده از تاکسی فرش ( هزینه رفت و آمد کارکنان شرکت به نمایشگاه و فروشگاه مرکزی به عهده شرکت فرش توسط مشهد می باشد. )

-تحویل کالا در آدرسی که هنگام سفارش کالا توسط خریدار تعیین می شود.

این تفاهم نامه در بخش خدمات پس از فروش نیز موضوعات قابل تاملی را شامل می شود، از جمله اینکه شرکت فرش توسط مشهد متعهد می شود در صورتی که کالای ارائه شده به خریدار دارای هرگونه عیب و نقص باشد،نسبت به مرتفع کردن آن مشکل در اسرع وقت اقدام کند.

همچنین سرویس خدمات پس از فروش در سراسر کشور بر عهده شرکت فروشنده فرش است. از سوی دیگر، چنانچه شرکت فرش توس مشهد در منطقه ای قادر به ارائه خدمات پس از فروش نباشد و در صورت تاخیر بیش از موعد این شرکت یا نمایندگی های خدمات پس از فروش در ارائه خدمات یا تعمیر کالای معیوب، خریدار می تواند از طریق هماهنگی با دفتر مرکزی شرکت توس مشهد، نسبت به رفع عیب و نقص کالا اقدام کند و کلیه این هزینه ها از طریق ارائه رسید خدمات به شرکت توس مشهد، بر عهده این شرکت می باشد.

این تفاهم نامه از تاریخ 15 شهریورماه 1398 به مدت یکسال اعتبار دارد.

همکاران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت معرفی نامه با آقای علیرضا صداقت به شماره 8388 تماس حاصل فرمایند.

 

 

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد