خبر خبر

اقدامات انجام شده از سوي مديريت رفاه و خدمات پشتيباني براي مقابله با گسترش ويروس کرونا
مديريت رفاه و خدمات پشتيباني در راستاي پيروي از دستور رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت مبني بر برنامه ريزي و اقدام براي جلوگيري از گسترش ويروس کرونا، اقدامات مهمي را انجام داده است تا حد امکان از گسترش ويروس کرونا در ساختمان ستادي شرکت، مرکز کنترل فضاي کشور و ساختمان هاي تابعه جلوگيري کند.

محسن حميدي زاده، كارشناس پشتيباني و خدمات اداره امور رفاهي، در این باره گفت: این اقدامات به منظور کاهش ضریب ابتلای همکاران محترم به این ویروس در محیط انجام شده است.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع لیوان یک بار مصرف و قند بسته بندی شده برای توزیع بهداشتی چای، تهیه و استقرار پمپ مایع ضدعفونی کننده در ورودی سرویس های بهداشتی و شارژ به موقع آنها، مایع ضد عفونی کننده محیط برای ضدعفونی کردن آسانسورها، سرویس های بهداشتی، اتاق ها، راهروها و ...، تهیه و توزیع "پد الکلی" در میان همکاران به منظور ضد عفونی کردن رایانه، تلفن همراه و...، ضد عفونی کردن تمامی بخش های ساختمان ستادی، مرکز کنترل فضای کشور و اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی در روزهای 8 و 9 اسفند ماه، از جمله اقدامات انجام شده محسوب می شوند.

حمیدی زاده با بیان این که سایر ساختمان های تابعه شرکت نیز به نوبت ضد عفونی خواهند شد، گفت: تهیه و توزیع سایر وسایل بهداشتی نظیر دستکش و ماسک ویژه کارکنان  و همچنین الکلی شیشه ای برای ضد عفونی کردن وسایل و... به مرور انجام می شود.

به گفته وی، مدیریت رفاه و خدمات پشتیبانی تمامی تمهیدات لازم برای تامین و ارائه لوازم و وسایل بهداشتی و انجام اقدامات لازم نظیر ضد عفونی کردن ساختمان ها را ادامه خواهد داد و تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در محیط اداری را وظیفه ذاتی خویش می داند.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط